Zagnugael: Who Appeared to Moses
וַ֠יֵּרָ֠א מַלְאַ֨ךְ יְהֹוָ֥ה אֵלָ֛יו בְּלַבַּת־אֵ֖שׁ מִתּ֣וֹךְ הַסְּנֶ֑ה וַיַּ֗רְא וְהִנֵּ֤ה הַסְּנֶה֙ בֹּעֵ֣ר בָּאֵ֔שׁ וְהַסְּנֶ֖ה אֵינֶ֥נּוּ אֻכָּֽל׃
And the angel of the Lord appeared to him in a flame of fire out of the midst of a bush: and he looked, and, behold, the bush burned with fire, but the bush was not consumed.
וְאִתְגְלֵי זַגְנוּגָאֵל מַלְאָכָא דַיְיָ לֵיהּ בְּלַהֲבֵי אֵישָׁתָא מִגוֹ סַנְיָא וַחֲמָא וְהָא סַנְיָא מַשְׁרִיב בְּאֵישָׁתָא וְסַנְיָא לֵיתוֹ יַקִיד וּמִתְאָכֵל בְּנוּרָא
And Zagnugael, the angel of the Lord, appeared to him in a flame of fire in the midst of the bush. And he gazed, and, behold, the bush burned with fire, yet the bush was neither burned nor consumed with fire.

More sources:

זַגְזַגְאֵל pr. n. m. (v. preced.) Zagzagel (Divine Clearness, cmp. אספקלריא), name of an angel. Deut. R. s. 11, end. Targ. Y. Ex. III, 2 זגנוגאל (corr. acc. or זַגְזוּגְאֵל).
וכן רבו של משה רבינו ע"ה כתבו שהיה זגזגאל המלאך, והוזכר גם בתרגום יונתן במראה הסנה. אבל יש טעות חסר אות אחת, כי שם האמיתי הוא זנגזגאל עולה ג"כ מאה ואחד כמו מאין. ונמצא כי והחכמה מאין תמצא רומז למשה רבינו ע"ה נתקיים יהיב חכמה לחכימין, כי הוא מוכן לחכמה כי הוא הבל, הבל של תורה שאין בו חטא, והוא שת ממנו הושתת העולם כי קיום העולם על התורה, ונתדבק ליתרו שבו חלק נשמת קין:
Moses' teacher was the angel זגנזגל (=100+1 for the value of the word itself) whose name has a numerical value of 101. In other words, he was the source, or מאין, of Moses' wisdom, חכמה. We see that the verse "והחכמה מאין תמצא" is a hint referring to Moses, to whom the principle that once you possess the basics you will be endowed further was applied. The relationship between Moses and Yitro became possible after Moses had killed the נפש part of Cain's re-incarnation in the person of the Egyptian who had abused or killed a Jew (Exodus 2,11-12). Yitro had absorbed the "higher" soul, נשמה, of Cain, and as such could -"twin"- Moses who had absorbed the נשמה of Abel.
וְֽ֭הַחׇכְמָה מֵאַ֣יִן תִּמָּצֵ֑א וְאֵ֥י זֶ֝֗ה מְק֣וֹם בִּינָֽה׃
But where shall wisdom be found? and where is the place of understanding?