נטע קול וליה רוטשטיין

על שלושה דברים העולם עומד -

1. חברות (חברים ומשפחה)

2. אוכל

3. ספורט - ריקוד

בחרנו בתמונה זו בגלל שזאת תמונה של רקדנית ואחד מהדברים שכתבנו הוא ריקוד בחרנו בסרטון זה בגלל שסרטון זה מראה שיתוף פעולה חברות שזהו אחד מהערכים שכתבנו למעלה.

בחרנו בחברות בגלל שלדעתנו העולם לא יכול להתקיים אם כל אדם יתחשב רק בעצמו אלא צריך להיות קשר בין האנשים וכולם צריכים להתחשב בכולם

בחרנו בפעילות גופנית בגלל שפעילות גופנית חשובה מאוד לבריאות שלנו וגם זה אחד מהדברים שיותר חשובים לנו בגלל שאנחנו עושות את זה כל הזמן וכיף לנו לעשות את זה

בחרנו באוכל בגלל שבלי אוכל האנשים לא יוכלו להתקיים כולם ימותו בלי אוכל

בחרנו בשיר זה בגלל זהו השיר הראשון שעלה לנו בראש שחשבנו על אוכל והוא שיר ישן יחסית אז הוא מראה שכבר פעם אוכל היה דבר מאוד חשוב

חברות -
שרון ואמנון הוכרזו כ"זוג".
אמנון היה ילד יפה ונבון, מצטיין בלימודים ובמשחקי כדור, הוא היה הבולט ,שבין הבנים.
שרון הייתה " מלכת הבנות". כל הבנות העריצוה בשל יופייה וניסו להידמות לה. היא הייתה מסתובבת כטווס ועולבת בבנות ,שקיבלו את כל עלבונותיה כמחמאות.
כשנשאלה שרון: "איזה היא אוהבת ?" , השיבה ללא היסוס :"את אמנון". לכן הכיתה החליטה להכריז עליהם כ"זוג".
אמנון לא "השתגע " במיוחד אחרי שרון ,אך היא היתה הבת הכי מבוקשת ,והחמיא לו להיות מבוקש על- ידי הבת הכי מבוקשת . אך עוד סיבה הייתה לו להסכים להיות בן זוגה. בשבוע הבא ייערכו הבחירות לוועד הכיתה , אמנון רצה מאד להיות בועד. אך את הסיבה הזאת שמר בלבו. באותו שבוע , בתום השיעור האחרון, לאחר שהמורה יצא מהכיתה, החליטה שרון להשתובב וצעקה בקול:- "מי מערער על היותי מלכה?" כל הכיתה דממה, רק חנה צעקה בכל קולה - "אני " ! כל העיניים הופנו לעברה.
"את הא" – לגלגה שרון- " מי את בכלל"? אמרה והדפה את חנה בחוזקה. חנה נפלה על הרצפה והפנקס נשמט מכיסה.
שרון מיהרה אל הפנקס כבז העט על טרפו.
משראתה את המלים "פנקס סודי" , צחקקה. עלתה על אחד השולחנות וצעקה: " הקשיבו , הקשיבו"!
כל בני הכיתה פרצו בצחוק רם, כולם חוץ מחנה ששכבה בוכה ומבוישת על הרצפה. " אוהבת את אמנון , הה"? צחקה שרון בקול, "את בחרם, את בחרם!"
בין רגע עזבו כולם את הכיתה, מותירים את חנה בוכה על הרצפה . לאחר שהלכו כולם , קמה חנה , והתיישבה, מוחה את דמעותיה. משפקחה את עיניה בשנית ראתה את אמנון יושב מולה על הרצפה ובידו הפנקס, סגור.
"קחי ", אמר והושיט לה את הפנקס.
-"אני בחרם" אמרה.
 -"זה לא חשוב!"
- "אבל שרון. . . "
–"אני מוותר עליה!"
–"אבל היא המלכה"
– "זה לא חשוב!"
-"אבל הבחירות . . . ועד הכיתה. . . "
– "זה לא חשוב "
- "אז מה כן חשוב?" שאלה חנה.
–"חשוב . . . " השיב אמנון, "חשוב, שאוהבים אותך באמת!"

בחרנו בסיפור זה בגלל שהוא מראה את ערך החברות באופן טוב מאוד

תקציר של סיפור על ספורט -

היה מישהו שקראו לו מודי והוא היה חולה בסרטן ואז הוא התחיל לעשות ספורט למרות שבהתחלה היתה התנגדות מהרופאים והוא החלים הרבה יותר מהר בגלל הספורט בגלל שזה חשוב לגופנו ולבריאותנו בכללי.

בחרנו בסיפור זה בגלל שהוא מראה כמה זה חשוב