עמרי גראזי - אורי ברגמן- עבודה בחברותא "על שלושה דברים"

1. שלושת הערכים שבחרנו הם:

1. פעילות גופנית

2. משפחה

3. עזרה לאחרים וקבלת האחר

2. אנחנו בחרנו בשלושת ערכים אלו מכיוון שמשפחה זה חלק בלתי נפרד בלי משפחה לא היינו מי שאנחנו היום, לא היינו מקבלים את החינוך שההורים שלנו רצו לתת לנו ולא היינו מקבלים את הערכים שהם היו רוצים להביא לנו ולא היה מי שידאג לנו. פעילות גופנית, פעילות גופנית היא דבר מאוד חשוב לחיים שלנו, אנשים עשו מחקרים וגילו שפעילות גופנית מאריכה את החיים ומונעת בעיות לב, ריאות ועוד, זה חשוב שכל אחד מהאנשים בעולם יעשה פעילות גופנית. עזרה לזולת וקבלת האחר, ערך זה לפי דעתנו הוא ערך מאוד חשוב כי העולם שלנו בנוי מקבלת האחר ועזרה לזולת, בלי ערכים עלו העולם שלנו לא היה מתקיים.

תמונה זו מראה כמה משפחה חשובה ומשמחת והיא בעצם הבסיס לחיים בעתיד, החינוך הלימודים ועוד, אפשר לראות כמה המשפחה שמחה כשהם ביחד וכמה זה חשוב שיש לך משפחה אוהבת וחמה.

בתמונה זו אפשר לראות שעשו מחקר על זה שפעילות גופנית מאריכה את החיים וכמה חשוב לעשות את זה, אנו חושבים שכל איש בעולם צריך "לאמץ" את ערך הפעילות הגופנית. בשביל עצמו בשביל, הנפש שלו ובשביל בריאותו.

4. ספורט היא הדרך הטובה ביותר לחנך בני אדם. כששחקנים פוגעים בשחקנים אחרים בזמן משחק ועוזרים אחד לשני לקום מיד לאחר מכן, קשה שלא להבין שאלה אנשים בעלי ערכים. אנשים שמעבר להיותם שחקנים הם בני אדם.

בקטע זה אפשר לראות שדרך הספורט אנשים גם עוזרים אחד לשני וגם מקבלים ערכים להמשך החיים ועל הדרך מתחנכים וכל זה קורה כשאתה עושה ספורט ונהנה ממה שאתה עושה ובנוסף מאריך את החיים שלך ועוזר לבראיות שלך.

סרטון זה מראה כמה חשוב לקבל את האחר גם היא הוא שונה ומשמיע קולות מוזרים ומתנהג מוזר, לפעמים אנשים לא שולטים בזה ובמקום לצחוק עליהם ולהשפיל אותם מול כולם צריך לעזור להם ולתמוך בהם ולהיות חברים שלהם כי בסופו של דבר העולם בנוי מאנשים כאלה וכאלה וצריך לדעת להיות עם כולם ולעזור לכולם.