Siman 77ע״ז
1 א

דין עופות שנמלאו בשר שלא נמלח. ובו סעיף אחד:
עופות או גדיים שממלאים אותם בשר שלא נמלח אם לצלי מותר אפילו פיהם למעלה ואפילו אם נמלח החיצון דכמו שבולע דם המילואים כך פולטו: הגה וכ"ש אם נמלח הפנימי ולא החיצון דשרי (ד"ע לדעת ארוך כלל ט') דנורא משאב שאיב הדם מן החיצון ואינו נבלע בפנימי (ד"ע): ולקדרה אסור עד שימלח חיצון לבדו ופנימי לבדו אבל אם לאחר שמילאו מלח החיצון אינו מפליט דם שבפנימי: הגה וכל זה בדיעבד אבל לכתחלה אין לעשות שום מולייתא רק אם נמלחו שניהם (אגור ומרדכי פכ"ה ורש"י) וכל זה מיירי שאין במולייתא זו רק בשר או עשבים אבל אם יש שם ביצים הנקרשים דינו כאילו נתבשל בקדירה (הגהת ש"ד בשם מהרי"ט וארוך וב"ז) ואפילו בדיעבד יש לאסור אם לא נמלחו שניהם. בשר שלא נמלח ולא הודח שנצלה עם בשר שנמלח והודח מותר בדיעבד (שם) אבל לכתחלה אסור לצלות בשר שנמלח עם הבשר שלא נמלח ואפילו הודח:

Poultry or goats that are filled with meat that was not salted are permitted if they are roasted, even if the mouth is facing upwards (1) [1] and even if the outer part was salted (2) for as it absorbs blood from the filling so will it release. Rema: [2] Of course if the inner part was salted and not the outer part it is permitted as well, for the flame draws out blood from the outside without it being absorbed in the inside. For cooking, it is forbidden [3] until salting (3) is performed on the outside on its own and in the inside on its own. !f after it was stuffed the outside was salted (4) [4] it does not release blood from the inner side. Rema: All this is post facto, but in the first instance one should not stuff anything until both are salted. [5] This is all referring to a case that the stuffing is meat or herbs, however if there are congealed eggs it is as if cooked in a pot. [6] Even post facto it should be ruled as forbidden (5) if they were both not salted. Meat that was not washed or salted that was roasted with meat that was washed and salted is permitted post facto. In the first instance it is forbidden to roast meat that was salted with meat that was not salted even if it was washed.