Levushei Serad on Shulchan Arukh, Orach Chayim
1א׳
1 א

ט"ז סק"ב) אלא הוא זריזות בפ"ע. כי יתגבר כארי הכוונה שמיד בניעורו משנתו יקום:
ויהא הוא מעורר השחר הכוונה שירגיל במאכלים קלים וכדומה שלא יישן הרבה וינער קודם השחר כי בשינה לא שייך התגברות וא"כ הל"ל ויהא לא שיהא:

2 ב

מ"א סקי"א. ועוד דעכ"פ חטאת מיקרי באה בנדב' עי' כנ"י ס"ס ך"ג (ובכור שור) (שבת דף סא):

3 ג

מ"א סקי"ב דלא כע"ש ט"ס הוא ומקו' דברים אלו ברס"ח זה שהביא מהב"י דאחר תמיד היו מקריבין הקטורת ע"ז כ' דלא כע"ש שכ' מנחה קודם לקטורת והיינו מנחה השייך לתמיד של שחר כ"כ בתוספות שבת: