Siman 95צ״ה
1 א

א. וששאלתם נכרי שהיה עובר בצד יינו של ישראל ונגעו בבגדו ביין שלא בכוונה אם דמי ‏להאי דנחית לולבא בידיה לאסור בשתיה אי שרי הואיל והיה לבוש בגדיו ולא היה אוחזין ‏בידים. בגד (כ״ג א׳) נכרי שנגעו ביין שלא בכוונה אומר אני שהוא מותר שלא מצינו דוגמתו ‏לאיסור.‏

2 ב

ב. דין חותם. וקיימא לן הלכה כרבי אלעזר דיין בחותם אחד מותר וחביות של ‏עץ שלנו נמי מותר בחותם אחד כיון דטעמא משום דלא טרח ומזייף חותם שבמגופה ‏ובברזא ובנקב הדופן ליכא דקפיד.‏