ש90% מיהודים היו דתיים?? בחלומות שלך

תשעים אחוז מיהודים היו דתיים?? בחלומות שלך.
כיום הדתיים עושים "שיווק טוב" לשקר כול הזדמנות, שאין אפשרות לבדוק, כי לא יתפסו אותם.
שמעתי חסידים של חבד משקרים בהקשר של ספק אם "ללמוד קבלה" משקרים בהקשר ההוא "כול היהודים מכבדים קבלה" כאילו מכבדים הוא ללמוד... כי השומע לא יבדוק. ואם יתפסו את הנוכל, כמוני אז הנוכל ישיב רק אמרתי לכבד.
מי שלמד בישיבת חבד שמע את השקר הזה והתלמידים הם הד להפיץ את השקר בלי לבדוק אבל רוב היהדוים שהם באמת יהודים לפי המשפחה הם רפורמים וזה זרם ענק בדת היהדות אם תפילות משלהם ובתי תפילה כידוע דת היהדות היא. אז מה יגידו הנוכלים? רפורמים הם לא נחשבים. לא התכוונו לרפורמים אבל אמרת "כול היהודים"?
רק התכוונו כול הדתיים ואז זה מיעוט של יהודים בכלל ובפרט רפורמים נחשבים דתיים כי יש להם בתי כנסת ותפילות והם רוב היהודים בכלל והם באמרקה והקבוצה הגדולה ביותר של יהודים הם רפורמים והם באמרקה. גם בתוך האורטודוקסים הרוב של החרדים יש זרם של ליטאים שהם הרוב והם לא לומדים קבלה ומלמדים לא לקרוא בזוהר וגרוע עוד יותר ללמוד בכתבי אריזל שהשם מטעה כי לא כתב אותם רב יצחק רק רב אחר שטען ששמע מרב יצחק והרוב מזה והרוב מהשארית מזהירים לא ללמוד קבלה אבל חסידים שעוסקים בקבלה משקרים כולם לומדים קבלה כי סומכים על השומע לא לבדוק
***גם טוענים שקר אחר רק עכשיו יש הרבה חילונים שלא שומרים שבת
אי אפשר לבדוק, מה המצב בעיר צרפת לפני מאתיים שנה כמה היו דתיים וכמה היו חוטאים חופשיים... מתחילת הנאורות שמנעו עונש גופני עבור דת.
רק אפשרי לבסס על רמזים שהיו מכים את החוטאים עד שנות הנאורות והיו מכריחים את בני הדת גם נוצרים באינקביזיציה וגם יהודים במכות מרדות בבתי דין של רבנים כול אלפי שנים עד הנאורות הכריחו במכות אם מישהו חטא היכו אותו להפחיד את השאר ובכך הכריחו את כולם נגד רוצנם לעשות דת.
אומנם מתחילת הנאורות כשיכלו לבחור להיות חילוני אין יסוד לשקר שטוענים כמעט כולם היו שומרי שבת מעת הנאורות רק משקרים בשביל שיווק שהעדר ירגיש "טבעי להצטרף לקבוצה" לכן משקרים שיש קבוצה כשלא ידוע אם יש קבוצה... והרוב ששמרו שבת קודם הנאורות לא כי האמינו והסכימו אלא כי פחוד כמו שמפחדים אלפי מליון מוסלמים במדינות פחד.
להיפך מהנוכלות שבפי החרדים בדור שלנו, ניתן לבסס על תחילת החסידות לפני שלוש מאות שנה שהרוב של יהדים מדי שיכלו עזבו את הדת "בחרו וברחו" לעזוב את הדת, ולכן "בתגובה" המציאו חסידות כדי למשוך את היהודים חזרה לתפילות "אפילו בלי מילים" כאשר התחיל המייסד של חסידות ששמו בעל שם טוב. היה לו שם טוב כי ספרו עליו סיפורים שעשה נפלאות... כי אין אפשרת לבדוק ודת של סיפורים הרבה יותר קל מדת של חוקים. הקמת חסידויות מפוזרות היא העדות של מצב של עזיבת הדת והצורך להקים חסידות שהדגיש תפילה אפילו בלי מילים מבטא את המצב הרוחני שכמעט כולם עזבו את הדת ולא למדו ספרי דת בעברית זה ניתן לבסס ההיפך של השקר של הדתיים כיום. האם ניתן לבדוק בספרי היסטוריה כמה יהודים שמרו שבת מתחילת תקופות הנאורות? אלא יותר מסביר שבלי הכפייה שהיו מכים עד אז והפסיקו להכות כי בטלה הסמכות, השתחררו מהדת ולכן תחילת החסידות מבטאת צורך להחזיר את העם שעזב את הדת לפחות קצת לדת ומתחילת הנאורות הרוב עזבו את הדת בין ללכת לנצרות במקום יהדות ובין לנצל את החופש האישי של המהפכה למרות שעד הנאורות יותר מסביר שהכריחו בכפייה ובמכות כול הדתוות את כול המשפחות ופחדו לעזוב דת אבל לטעון שאחרי דור הנאורות כמעט כולם שמרו שבת זה רק לשם שיווק כאילו העדר ירצה להצטרף לעדר שלא היה קיים כי תחילת החסידות מבטאת הצורך להחזיר את היהודים שעזבו את הדת בדת "פחות כבד" מבחינת העול להתרכז בחיבור רוחני במקום טקסים ודקדוקים כי מאז שיכלו לבחור חופש יותר מסביר להניח שבחרו וברחו מהדת כי יכלו וזה גם נשמר בעובדה שהתחילו חסידות והתחילו להאסף סביב רבנים שסיפרו סיפורים כמו רב נחמן מברסלב שסיפר סיפורים הרבה יותר קל דת של סיפורים מדת של חוקים ומה גורם להם לשקר הרצון לשווק ולשנות את החילונים לכן עלינו להיזהר ולהכיר שהדתי מוכן להגיד שקרים בלי לבדוק כי סומך עליך לא לבדוק רק כדי לשכנע אותך להצטרף בתור שיווק ולכן עלינו להיזהר ולהבין שמי שמוכן לשקר לך לא ילמד בנאמנות את המורשת היהודית ושאין לנו מקור נאמן מלבד ספרים העתיקים ושיטות שנמסרו בעבר שאספתי ופרסמתי כאן ודי בזה.