The APT response to circumcision

for English see below
האופן הראוי להגיב ללחץ חברתי ללמול
עלינו ללמוד מהצד של האכזרים את האופן להגיב כמו שהם מגיבים וחיוני להגיב כאשר אדגים כדי לתקן עוול בתרבות כאשר אבאר
בתרבות שלנו המצב מוטה כול כך עד שרק מאפשרים לדבר בעד לחתוך ושאפילו נחשב מקובל לדבר מהר על התוכנית של הברית מילה למשל
האב: נולד לי בן
מגיב: מזל טוב האם כבר בחרת מוהל
האב: תפסיק לדבר על האבר הזה
מגיב : אבל תעשה את זה נכון
האב: תפסיק כבר לדבר על האבר מין של הבן שלי מה הבעיה שלך

ככה להגיב לא רק להסתיר אם תגן על בנך אלא להטות את החברה מהצד האכזרי לצד שיגרום מחשבה
המצב מוטה מאוד עד שרק מאפרים לדבר בעד לחתוך פרסומות של מוהלים והתגובה הטבעית כנזכר ואם מישהו מעיז לדבר על הגנת התינוק הוא "עוסק באברי מין" כאשר האמת היא שהמוהל גם עוסק וגם חותך ומוצץ את אברי מין מעשה שנחשב פשע בלי מסגרת דתית אך אותו מעשה גם במסגרת דתית חלילה
הדת גורמת לאדם שיודע שרע למצוץ ושרע לפצוע בסכין להתעלם מערכים אלה במקרה שרבני היהדות טוענים שמוצדק לכרות חלק מגוף התינוק וכאשר הצד המגן מדבר משתיקים להפסיק לדבר על אברי מין ועלינו ללמוד להשתמש באותה טענה כדי להגן על התינוק כנזכר ולדחות את הלוחצים למול ולהטות את החברה לכיוון המאוזן בעזרת השם נבער את הפירוש השגוי של הרבנים כי כאשר יש פירוש אחר הדת עצמה מלמדת שב ואל תעשה עדיף במילה עדיף היינו עדיף בלי מעשה ובלי טקס לכרות בכלל ובפרט שהפירוש שלהם לא מתאים למילים שלהם מנסים מתבסס כי טוענים לכרות בלי יסוד לבסס שהצו לכרות אלא להיפך הציטוט לא רק בלי לכרות אלא מופיע מילה ששימושה לא לכרות ככתוב ונמלתם את לבבכם בספר דברים וניכר מהשימוש לא לכרות ובלי יסוד חשוב לא לכרות אלא כנזכר עדיף לא לעשות טקס זה לא בן שמונה ימים ולא מאוחר אלא אם הבן יבקש כשבגיל לניתוח של בחירה ורק אם מכיר את שני הצדדים של הפרשנות ואת שני הצדדים של הרופאים.

The APT response to circumcision
we must learn the clever tricks. in our society the "peer pressure" that we know in school is bad... is common to immediately pressure parents to circumcise cut off a peice of their son.
"i had a boy"
"congratulations did you find a moihel?"
is the immediate response
at this point a wiser parent will respond using "the pro-cut technique" by saying "stop talking about my sons genitals."
that pushes the questioner bck without debating if you will actually succumb to the peer pressuer or protect your son from the knife and blood and loss.

the CHOICE must be the sons and only if he knows BOTH sides of the interpretation and options as breifly explained in the hebrew section. not knowing the two sides of interpretation and medical debate is not truly "choice" of the son nor consent.
sadly our society is so "tilted" that only pro-cut are allowed to pressure people into cutting to the point that the common response is to mention the cut with the yiddish word... yet the tilt is so bad that no eual for the "other" protect baby side. we get stopd with the phrase above which WE must use for the purpose of resisting the peer pressure as above.