שלושת הדברים שהעולם עומד.... אגם אילוז ולירון עובד!

1. משפחה

2. חברים

3. כבוד

בחרנו במשפחה בתור הדבר הראשון כי בלי משפחה אי אפשר לחיות בעולם הזה, בלי משפחה זה קשה להתמודד לבד אם כל מה שיש בעולם וקשה שאין לך הורים שתומכים בך ועוזרים לך.זה קשה שאין לך סבתא וסבא שאוהבים אותך מאוד ואחים לצחוק איתם לשחק איתם ולפעמים אפילו לריב איתם.

כדבר השני בחרנו בחברים לדעתנו כשאין לך חברים שעוזרים לך שקשה לך ואתה צריך חבר או חברה שיהיו לצידך, חבר שגם יתמוך בך ויעזור לך לעשות את מה שנכון. חבר אמיתי שלא יהיה מזויף זה משהו חשוב מאוד כדי לחיות ולשרוד בעולם הזה.

הדבר השלישי שבחרנו הוא הכבוד.

בלי כבוד אחד לשני או כבוד לאחר - מאוד קשה לחיות בעולם הזה.

בלי להעריך אחד את השני ולתת תמיכה שצריך, ולכבד גם את הרצונות, האמונות וההעדפות של האחר. יהיה קשה מאד לנהל חיים בעולם שלנו.

צריך שיהיה כבוד בין כולם .

הסרטון הזה מראה שיש מלחמה ואנשים נפצעים ומאבדים את המשפחה והחברים שלהם ואת הילדים שלהם ואת הוריהם.

בחרנו את הסרטון הזה כי הסרטון הזה מראה מה קורה שאין כבוד אחד לשני ומתחילים מלחמה, הסרטון הזה מראה שיש לך משפחה שדואגת לך אבל בגלל שאין כבוד אז אתה לאט לאט מאבד את המשפחה שלך ואיך אתה מאבד את מי שגדלת איתו .
בסרטון זה יש מוסר השכל והמוסר השכל הזה שאם אין לך משפחה שתיהיה איתך עד הרגע האחרון אתה כבר לא יכול להיות קיים כי בלי משפחה שתדאג לך ותיהיה שם בשבילך זה דבר מאוד קשה לכל אחד שעובר דבר כזה .

והסרטון הזה מראה גם שבלי חברים שיהיו שם בשבילך לא משנה מה, זה מאוד קשה בשבילך ןבשילך כל ילד אוו אפילו מבוגר בלי חברים.

הסרטון הזה מראה שבלי כבוד אחד לשני וקבלת השונה ממך או מישהו שהוא פשוט לא משלך אז אתה לא מכבד אותו זה מה שקורה, מתחילה מלחמה אם מלא פצועים ואנשים שמאבדים אחד אחד את המשפחה והחברים שלהם.

בחרנו את השיר הזה כי השיר הזה מדבר על העולם ואיך שאתה מוצא את המשפחה שלך את זה שהוא מצא לך את מי שתביא לך כבוד ומשפחה אם צחוקים ועולם שתחיה בוא טוב יותר.

בחרנו את התמונה הזאת כי התמונה הזאת מראה כמה משפחה זה הדבר הכי חשוב בעולם הזה כי בלי משפחה לא היה לך טוב פה משפחה זה הדבר הראשון שחשוב בעולם הזה יותר מכל דבר אחר והתמונה הזאת מראה איך משפחה יכולה להיות שמחה כל עוד הם ביחד.

משפחה!

בחרנו את התמונה הזאת כי התמונה מראה שאם יש כבוד אחד לשני לא משנה אם הוא שונה ממך או אחר ממך, שיש כבוד בין כל האנשים בעולם זה עושה את העולם למקום טוב יותר כי בלי כבוד לא נראה לנו שאפשר לחיות כאן.

בחרנו את התמונה הזאת כי זאת תמונה שמסמלת חברותאת כל הצחוק שבחברות והכיף ושהם ביחד .